Grafika reklamowa – studia

Marketing i reklama to dzisiaj jedne z najprężniej rozwijających się dziedzin. Właśnie dlatego powstaje tak dużo związanych z nimi kierunków studiów i specjalności. Jedną z cieszących się największą popularnością dyscyplin jest na pewno grafika reklamowa.

Grafika reklamowa w programie studiów pojawia się zarówno jako przedmiot jak i specjalizacja zawodowa. Łączy w sobie zarówno zajęcia praktyczne jak i teoretyczne ze znaczną przewagą tych pierwszych. Czego studenci grafiki reklamowej mogą dowiedzieć się w trakcie nauki? Studenci grafiki reklamowej przede wszystkim poznają podstawy z zakresu tworzenia grafiki.

Będą mieli zajęcia z obsługi zaawansowanych programów do pracy z grafiką, będą także sprawdzać swoje umiejętności w praktyce podczas realizacji projektów. W ramach zajęć studenci dowiedzą się, czym charakteryzuje się i wyróżnia grafika reklamowa – jakie zasady musi spełniać, aby wpisywać się w obecne marketingowe trendy. Zajęcia obejmą też tematykę związaną z internetem, portalami społecznościowymi jak i reklamą drukowaną.

Studencie grafiki reklamowej mają plan bogaty przede wszystkim w zajęcia praktyczne. Uczą się edycji grafiki, jej tworzenia, operowania kolorem. Pracują też w grupach, przy realizacji złożonych projektów.

Takie zadania mają ich lepiej przygotować do wejścia na rynek pracy, gdzie bardzo prawdopodobne jest, że znajdą zatrudnienie w agencjach reklamowych, które wymagają od nich pracy z innymi członkami zespołu, np. copywriterami oraz accountami.